Madla zase blbne

To jsem takhle jednou byla v Roxy na jednom konciku, hudba nic moc, ale stejně to nebyl důvod proč jsem tam šla. Byla nás celá parta, sama bych teda fakt nikam ani nepáchla. Ale o to snad ani nejde.

Na konci když už bylo potom a všichni odcházeli, ted bych měla poznamenat, že už jsem teda byla slušně nametená, né že ne, no prostě jsem si šla pro svůj punkovej kabát. Proč řikám punkovej? Je vylepšenej – je z manžestru a asi před rokem jsem na něj začla připichovat různý placky, no a ted už jich na něm je takovej dobrej padesát nebo sto, because punk’s not dead.

No a jak si tak jdu pro kabát, kterej ležel na jednom gauči (zásadně neplatím za šatnu), tak mě to trochu zmátlo, páč tam bylo víc hadrů naházenejch na hromadě. No nic, každopádně jsem vysvobodila svůj kus oděvu a vypadla z baru…

Druhej den jsem zjistila, že jsem si domu donesla krásnej leopardí kostýmek, co jsem asi omylem vzala nějaký bárbínce z klubu. Měl stejnej střih jako můj punkovej, jen ten vzor byl kapánek jinačí. No prostě hrozný. Co jsem jako měla dělat? Ten kabát vypadal asi takhle:

image

Leoparní kabát

Došla jsem další den do klubu zeptat se, jestli nenašly můj nejlepší, nejsuprovější kabát na světě, kvůli kterýmu jsem si musela vzít i půjčku u ferratum, no a nějaký bodygárdi na mě:”Hele slečinko, je tenhle tvůj?” No a co nevytáhli, můj ošuntelej kabátec, ovšem roztrženej na zádech a s chybějícíma plackama!! Ježiš já byla tak nasraná, že to snad ani neumím říct na plnou hubu.

Leopardí kabátek jsem jim vrátila a oni se samozřejmě mohli potrhat smíchy, když jsem vyprávěla svojí historku z minulýho večera…myslím, že už se tam zas dlouho neukážu…

Leave a Reply

