Feng shui v mé ložnici

V mém životě je chaoz. Pěkný. Myšleno ironicky. A tak jsem se rozhodla si koupit šalváry, lněnou tašku přes rameno, chodit bosa, jíst jenom semena a žít podle zásad feng shui. Jasně, kecám. Kromě posledního bodu. Myslím si totiž, že na Feng shui přece jenom něco bude.

Měla jsem problémy se spaním. Vždycky jsem byla velký spáč a usnula jsem kdekoliv. Když jsem se však přestěhovala do nového bytu a koupila novou postel, usnula jsem sice rychle, ale noci byly hrůza. Musím říct, že matraci máme kvalitní, stejně tak postel. Ergonomické polštáře, ale ani ty nezabraly. A tak jsem přestavěla ložnici dle zásad Feng Shui.

První chyba, kteoru jsem našla byla, že naše postel stála přímo naproti zrcadlu. Tak jsem trochu posunula moji zkrášlovací skříňku se zrcadlem. Já na něj sice vidím, ale odraz postele se v něm neodráží.

Feng shui
Feng shui – ideální rozestavění ložnice

Dalším bodem je, že ložnice by neměla hrát všemi barvami. Zdi máme sice matné, ale doplňky jsem měla všech možnách barev. Tak jsem je z ložnice vyházela a nechala jich tam jen pár, dva rámečky s fotkou a jeden stojan se svícnem. V barvách pokoje.

Bohužel, co vzhledem k prostoru jsem nebyla možná udělat, bylo to, že je postel přístupná z obou stran a po obou stranách jsou noční stolky. A taky je postel bohužel naproti dveřím.

Ještě musím dokoupit nějaký pěkný obraz a budu se tam cítit ještě lépe.

Leave a Reply

