Jsem byla u háre krišňáků!

V minulém příspěvku jsem Vám vyprávěla, jak jsem přišla ke skvělým harémových kalhotám! Dostala jsem je darem, ale slíbila jsem, že se na oplátku přijdu podívat na háre krišna obřad. Můj křišňak přinesl slíbené kalhoty, tak mi nic jiného nezbývalo, než je na sebe natáhnout a na obřad vyrazit.

(Ne)skutečný zážitek u krišňáků!

Musím přiznat, že mě to nikdy k tomuhle hnutí nějak netáhlo, ale jelikož jsem Madla padlá, tak jsem si řekla, že to bude určitě JEDNOU zážitek. Skutečně jen jednou a stačí! Takže tam přijdu, všichni se na mě usmívají, spínají ruce před srdcem a klaní se mi. Pak se všichni scházíme do jedné malé místnosti, posadili jsme se na zem na polštáře. Bylo to celé takové komorní, nu “a plné lásky”. Samozřejmě. Pak se prozpěvovalo, hodně moc hare krišna, a měla jsem také tu čest si vyslechnout něco “ze svatého písma”. Naštěstí se mě nikdo na nic moc neptal. Uf. Pak se vyndali bubínky a všichni začali tancovat. Tempo se zvyšovalo a já se nakonec vytratila! Bylo to zajímavý, ale stačilo! Na jejich letní tábor se asi nezapíšu! 🙂

Co je mantra “Hare Krišna”?

Celé je to se to zpívá Haré Krišna Haré Krišna, Krišna Krišna Haré Haré, Haré Ráma Haré Ráma, Ráma Ráma Haré Haré. Pravdou je, že nápěv je to velmi chytlavý a v uších mi hučel ještě týden po akci. Jeho cílem je dovolat se pomoci boží a zde cituji z příručky: ” duchovním voláním Pána a Jeho energie, aby ochránily podmíněnou duši. Žádný jiný způsob duchovní realizace není v současném věku hádky a pokrytectví tak účinný jako zpívání mahá-mantry.”

Vyzkoušet to můžete i u Vás doma!

Leave a Reply

